De seizoenkaartcampagne voor SC Heerenveen is gestart!

2 mei 2024 9:00

Het verlengen van de seizoenkaart is een mooie manier om onze club financieel te steunen.

Voor al seizoenskaarthouders van SC Heerenveen hierbij een leuke actie voor de club. Ook wanneer je al verlengd hebt kun je dit formulier alsnog invullen!

Zodra de seizoenkaart is besteld dient een formulier ingevuld te worden, waarmee er €10,- per seizoenkaart naar de vereniging gaat (exclusief voor Sportief Partners)

De procedure is dan als volgt;

Stap 1: Een seizoenkaart wordt verlengd via; www.ikverleng.nl

Stap 2: De seizoenkaartverlenger gaat naar www.sc-heerenveen.nl/sportscc en vult daar de volgende gegevens in:

-              Naam Vereniging

-              Aantal seizoenkaarten verlengd

-              Ordernummer seizoenkaartverlenging

PS: benieuwd hoe het de Sportief Partners vergaat m.b.t. de sponsorloop? Kijk even op; www.sponsorloop.nl/scheerenveen