Vrijwilligers

Een voetbalvereniging als VV Irnsum is voor haar voortbestaan afhankelijk van vele vrijwilligers. Wij zijn daarom doorlopend op zoek naar vrijwilligers. Er zijn vele activiteiten van zeer uiteenlopende aard, waardoor Iedereen op een bepaalde manier een steentje kan bijdragen. Meld je daarom aan bij een van de bestuursleden of via [email protected] Op de pagina Vacatures staan enkele vacatures voor kaderfuncties. Naast deze functies kunnen we altijd extra mensen gebruiken die zo nu en dan de handen uit de mouwen willen steken. Schroom niet om te informeren naar de mogelijkheden. Alle vrijwilligers worden op de “afsluitende dag” uitgenodigd om samen met alle bij de club betrokken mensen onder het genot van een hapje en een drankje het seizoen feestelijke af te sluiten.

Ouders van jeugdspelers

Bij de jeugdteams wordt van alle ouders verwacht dat ze op de een of andere manier een steentje bijdragen. In 2016 zijn we voor het eerst het seizoen gestart met een “Ouderavond”. Alle ouders van alle jeugdteams worden op deze avond per team aan een tafel gezet. Ze mogen dan onderling de (team)taken verdelen, zonder tussenkomst van de kaderleden. Deze avond was een groot succes en heeft niet alleen als resultaat dat iedereen een taak of klus krijgt, maar is ook een prima manier om kennis te maken met de ouders van teamgenoten of andere teams.

Vacatures

De openstaande vacatures vind je hier: Vrijwilligers_vacatures_april_2020.pdf